Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Marlie - 7 mars 2009 14:10

Lördag och typ vår? :) Helt plötligt var snön och mycket av slasket borta. Nu behövs bara lite vårsol.


Idag har jag och Saga varit på plask&lek, mysigt lite mamma-barn-aktivitet faktiskt, någonting annat än att bara leka hemma liksom. Imorgon är det gympa :)


Barnvakt till Emil den här helgen, egentligen Wilma också man hon fick åka med Göran till Tyresö för lite moster och kusinmys. Så ikväll när Saga har somnat ska jag faktiskt ha en riktig myskväll med min bror, händer inte allt för ofta då Saga eller Wilma skriker och drar i en.


Nu har två katter flyttat och det är faktiskt inte bara trist, det är skönt också. Vi börjar märka av lugnet efter stormen hemma nu.. Och det känns bra i magen - katterna har kommit till varsitt toppenhem!


Jag vill också! Blir nästan småknäckt när det går vägen för alla andra.. Men, jag håller humöret uppe och vet att min tid också kommer!


Imorgon och på måndag ska jag verkligen njuta av att vara ledig, jobbar ganska mycket i veckan och sedan hela nästa helg. Men på onsdag är jag också ledig och då ska jag mysa med min Maria :)


Nä, nu ska jag ta mig en kik på Blocket. innan Saga vaknar, vi är på jakt efter lite ekmöbler till sovrummet.

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards