Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Marlie - 8 mars 2009 20:16

Min älskade lilla Saga ligger och sover i SITT rum, i SIN säng! Snälla någon, rita ett kors i taket. Jag tror det knappt själv. Tog henne 20minuter att komma till ro och somna, vilket absolut inte är mer än vanligt. Det krävs ett visst antal varv i sängen och lite knorr innan hon somnar.

Helt ärligt, det skär i mamma-hjärtat.. ska skruttan ligga där alldeles för sig själv när man kan få ligga hos mamma och pappa och få kärlek och närhet hela natten!? :)

Vi får väl se hur lång tid det tar innan hon vaknar och då får hon mer än gärna komma och gosa ner sig hos oss! Kommer dröja lääänge innan jag kan tvinga henne att sova i sin egen säng, det finns alltid en plats för henne inne hos oss.


Idag har vi haft en riktig slapp söndag. Mattias och Saga var iväg på gympa en stund i förmiddags och det är typ allt.. Skönt med såna här dagar också, även fast jag blir lite rastlös.


Idag har jag slängt upp vagnen på Köp&Sälj på Familjeliv.se ... Fått ett mailsvar alla redan och inte sjutton är jag ledsen för det! Ska skicka några bilder till henne på den nu ikväll tänkte jag och är det så att hon inte vill ha den får jag slänga upp den på Blocket. Vill sälja den nu när den fortfarande är värd sina slantar och den är ju egentligen typ som ny, vi har verkligen inte använt den mkt.


Nu ska jag hoppa in i duschen!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards