Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Marlie - 18 mars 2009 21:22

Idag bar det av till Vällingby Centrum med Camilla & Wincent för lite shopping. Jag behövde lite nya kläder, fick bli ett varv på H&M, hittade lite grann men hittar betydligt mkt mer på deras hemsida så blir till att beställa lite kläder i helgen tror jag. Mattias behöver också lite nya kläder, framför allt tröjor. Fast dagens stora projekt var egentligen presenter till Saga och doppresent till Wincent, vilket blev svår när dom var med.. :) Vi lullade mest runt i alla möjliga affärer, pratade och bara hade mysigt. Det var länge sedan, och det behövdes.


På eftermiddagen hann vi även baka bullar med Wilma. Jag förstår mig inte på hur det här med bullar, jag kan INTE få dom goda och fina. Har nog inte den rätta tekniken :) Men Saga är nöjd, hon har ju bestämt med momo att det ska fikas bullar på hennes födelsedag. Så då får det bli så :) Hon har även beställt "koov" till middag, hmm - vad gör man för roligt med korv en fredag egentligen? :) Tåls att fundera på..


Imorgon skulle egentligen Tisse ha flyttat till Värmland, men jag grejade det inte. Så skickade ett mess till dom som skulle hämta henne och sa bara som det var och dom förstod.. Så hon blir kvar här hemma :) Känns bra.


Nu ska jag städa lite grann innan det är dags för sängen, godnatt.

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards