Alla inlägg den 3 april 2009

Av Marlie - 3 april 2009 20:55

Herregud, SÄMRE än såhär kan man nog inte bli på att blogga.. Det har hänt så mycket sen sista inlägget..


Det som verkligen har varit på tapeten sista tiden är planering, planering på hög nivå.. Eller vad säger du Camilla? Herregud, hela förra veckan var vi totalt insnöade och fixade jätte mycket. Vi har hymlat och dragit nödlögner för våra närmaste för att sedan överraska dom några dagar senare MED BRÖLLOPSINBJUDNINGAR. Ja ni läste rätt, vi ska gifta oss. Mysigt värre.

Den 18 juli blir jag fru Hallberg.

Och den 22 augusti blir Camilla fru Ahnell.


Vi har fixat väldigt mycket på väldigt kort tid, men än så länge är det några grejer till som måste bokas och beställas. Och det borde vi försöka fixa nästa vecka, hellre några dagar för tidigt än behöva stressa i slutet.


Jag måste bara säga att jag är otroligt glad över alla nära och kära i min omgivning, ni förgyller verkligen mina dagar. TACK! <3 


marliemattias.weebly.com


Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards