Alla inlägg den 4 april 2009

Av Marlie - 4 april 2009 18:48

Vad konstigt det känns att jobba imorgon, vill ju ha en lååång helg, speciellt nu när våren är här. Det var rätt länge sen jag jobbade helg, iaf en hel dag. Jobbar från typ tio till sju imorgon. Det blir roligt när jag väl är där, men nu känns det tugnt.


Imorgon ska Mattias ta sig en liten tripp Södertälje och hämta trall till vår balkong som vi fyndat på Blocket idag, för 300kr. Vi trodde inte att det skulle bli någon trall i år men den här är ju som hittad. Vilken tur att vi tagit tag i balkongen idag, nu är det bara två grejer kvar där ute och dom hör faktiskt hemma där ute :) Nu behövs det bara lite utemöbler dit ut så kan vi göra vårmysigt där ute sen.. Jag är såå glad att vi har morgonsol där ute, jag och Saga kommer kunna äta frukost ute hela sommaren! Mysigt.


Eventuellt har vi hittat värsta bästa priset på bröllopstårta, i Västerås, genom Maria.. Kontakter är bra att ha :) Maria ska även sätta löshår på mig inom sin tid, ska bli spännande!

På måndag ska jag ringa och boka tid för smink och hår till bröllopsdagen. Någom som vet någon som är riktigt bra? Alla tips är guld värda!


Blir så arg och irriterad på mig, har inte blivit någon promenad idag. SUCK! Det behövs! MÅSTE komma ut iaf en sväng varje dag.Skärpning!  

Igår var jag ute och gick ca 2-2½timme.


Nu kommer en nybadad Saga och vill gosa lite i soffan innan det är dags för sängen och sova.

Av Marlie - 4 april 2009 08:12

Det är så himla underbart att vakna och se hur solen försöker tränga sig in i sovrummet :) Blir genast på bra humör och har inga som helst problem att gå upp. Snart ska jag och Saga äta lite frukost och sen tror jag faktsikt att vi ska ta oss ut på balkongen och rensa, tro det eller ej! Det finns gott och ont med allt, tror att bröllopet gör så att vi är tvugna att prioritera bort trallen till balkongen. Känns trist då vi längtat så länge efter att få göra fint där ute, men det får väl gå iaf. Jag vill grilla!! Igår grillade typ hela området och det luktade såå gott :)


Idag är det egentligen simis för Saga, men tror vi hoppar över den. Hon snorar och hostar fortfarande massor.. :( Tycker det är så skönt att våren mer eller mindre är här så vi kan hoppas på att hon kan hålla sig lite mer frisk.


Idag  måste jag komma ihåg att gå på Söders bokhandel nere i centrum, vill ha kartongpapper i cerise.


Ha en bra dag, det tänker jag ha :)


Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards