Alla inlägg den 14 april 2009

Av Marlie - 14 april 2009 10:28

Just nu går det segt med bloggandet och största anledningen är nog faktiskt jobb. Just nu är det typ bara jobb som gäller, det ger trevliga pengar.. Och det behövs, mer än väl kan man ju säga!


Den 29e, tror jag att det var, kommer det `hem´ en ny liten kompis. En på fyra ben som är rödbrun med brun nos och sötast! Det ska verkligen bli hur mysigt som helst. Det närmast hund jag och Saga kommer.. :) Saga är jätte arg och ledsen över att hon inte ska få en egen, hon finner sig inte riktigt med att behöva dela med Wilma.. Men det kommer bli bra, det vet jag :) Ibland är det bra att man inte har heltidsjobb.


Nu är Sagas ledighetslapp inlämnad till Sussi och dom veckorna som är spikade för ledighet är 28-33, så 6 veckor totalt. Förhoppningsvis blir det någon mer precis efter midsommar, då hon får vara i husvagnen med mormor och alla. Mys!


Nu är det duschen som gäller innan jag ska till jobbet för ett kortispass, på gott och ont. Imorgon får jag vara ledig, såå otroligt skönt efter en påskhelg på jobbet :) Så imorgon står det städa och ringa några samtal om bröllopet på `att-göra-listan´.

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards