Alla inlägg den 20 april 2009

Av Marlie - 20 april 2009 23:08

Det är vår i luften, det är gosigt. Längtar dock tills det slutar blåsa.. :) Längtar efter sommar och sol.


Idag blev det lunch med Maria, lika mysigt som alltid. Det är så otroligt okomplicerat allting när man är med henne, det är otroligt få som är så bra som hon.


Har jobbat sent idag, och det kändes riktigt tungt imorse. Var totalt omotiverad och kände bara för att stanna hemma under täcket typ men jag är så himla glad att jag tog mig iväg till jobbet. Jag blir glad av att jobba, jag trivs sjukt bra med alla dessa underbara människor. Ni kan verkligen förgylla en tung dag.. TACK!


Många bitar till bröllopet börjar falla på plats, idag bokade tjejen som ska fixa mitt hår och smink. Den sjunde maj ska jag träffa henne för en konsultation. Ska bli roligt :) Och så skulle hon kika på vilket löshår som kommer bli bäst, tur att jag har Maria med mig sen när det är dags att åka in till stan för att shoppa lite, annars kommer det gå totalt åt helvete ! :)


Och du Kamilla, det är ju totalt omöjligt för oss att få tag på varandra. Aldrig varit med om några som ringer om varandra så bra som vi.. Jag försöker imorgon :)


10.364 steg idag!


Nu ska jag krypa ner i sängen hos mina älsklingar.. Go´natt!

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards