Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Marlie - 17 maj 2009 20:27

Idag känner jag mig helt sjukt vissen och låg. Blir så ledsen och besviken på mig själv, den här helgen har varit allting annat än bra. Alldeles för mycket god mat, godis och skit. Suck! Knappt blivit någon promenad över huvudtaget, förbannade jävla huvudvärk. Har ont i huvudet sen i torsdags, nu börjar jag lessna, på riktigt. Och åter igen, det är matlåda som gäller på jobbet. Annars lär man aldrig komma någonstans.


Den här veckan och helgen som kommer är det mycket jobb. Jag är så trött på att jobba helg, det är så förbannat värdelöst. Känns som jag alltid jobbar när Mattias är ledig. Uuuush!!!! Jag vill ha familjetid på helgerna. Jag vill hinna med allting vi vill göra. Träffa folk, grilla, umgås och ha sjukt trevligt hos dom bästa.


Idag är Saga på kryssning, med mormor, offa, Wilma, Emil, Nettan, Freja & Göran. Hon var så nöjd när hon fick hoppa in i bilen för att åka till båten, älskade unge. Det finns ingen, absolut ingen jag älskar så otroligt mycket som henne. Det är knäppt att man kan älska någon så mycket att det nästan gör ont och att tårarna känns nära. 


Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards