Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Marlie - 22 maj 2009 22:13

Nu är det som vanligt, Mattias är ledig och då jobbar jag. Både igår och idag har jag jobbat och jag skojar inte om jag säger att jag är helt slut. Jag förstår inte att så mycket människor kan vara på samma ställe. Det är helt sinnessjukt hur mycket folk det har varit och hur mycket vi har haft att göra. Det hade absolut inte gjort någonting om vi hade varit lite fler som hade jobbat, vi har plussat så sjukt mycket att vi hade behövt varit några till, milt sagt :) Och rast, vadå - det är överreklamerat! Men en sak kan jag lova, och det är att tiden har gått fort. Och måste verkligen säga att alla har varit sjukt grymma dom här dagarna... Vi kan verkligen :)


Mitt ansikte beter sig inte riktigt, gör sjukt ont mest hela tiden. Rödflammig, utslag och kliar konstant! Det stramar och svider hela tiden, spelar ingen roll hur mycket jag smörjer in. Läkarn på onsdag om ingen förändrig har skett.


Nettan,  min älskade Nettan.. Dina ord bland annat här på bloggen värmer jätte mycket. Jag är så glad att jag har dig! Längtar tills vi ses.. Du är bäst. Ditt inlägg om farfar var fint, han saknas.. Och precis som du skriver, han kommer saknas ännu lite mer i sommar, speciellt den 19 juni och den 18 juli. Vet inte riktigt hur jag ska klara en sån stor och viktig dag i mitt liv utan honom. Han var inte där när Saga kom och det har jag (för att jag måste) accepterat, men jag gillar det inte. Han har alltid varit en huvudperson i mitt liv, och jag ville såklart att han skulle vara en huvudperson i hennes också. Om inte annat ville jag att hon skulle vara viktig i hans liv.. Precis som hon är i mitt. Behöver snart åka till graven och prata lite med dig tror jag :)


Nu har den absolut värsta tiden med husdjur dragit igång - JAG HATAR FÄSTINGAR, det är så jävla äckligt och med ute katter så kan jag lova att man träffar på ett par stycken varje sommarhalvår.


Jag ser fram emot nästa helg, först tjejmys på fredagen och sedan ännu mer tjejmys på lördagen. Ska bli skit roligt rent ut sagt! Och på fredag ska förhoppningsivs festhäftet bli om inte färdigt, så ialla fall påbörjat :) Börjar bli dags!


Jag är så sjukt glad att Alex tog mina sista timmar imorgon, jag behöver familjetid. Mattiastid, Sagatid. Bara mysa hemma.. Finns inga, verkligen inga som är så sjukt viktiga som dom. Det är kärlek det =)


Saga har en ny favorit Mamma Mu.. Mysfilm på hög nivå! Verkligen toppen barnprogram. Hon fick hyra den i förrgår och sedan när vi skulle lämna tillbaka den så konsterade hon att Mamma Muu väntar i affären på henne, så Mattias kände att han vackert fick ta med sig sin dotter till Ica och köpa filmen, och ingen blev gladare än Saga :) Nu har hon sin alldeles egna Mamma Mu och Åkan :)


Nu är det godnatt, behöver ladda för en ny arbetsdag imorgon :) Även om den bara är halv så är jag sjukt berädd på att den kanske kommer likna kaos, jag är glad att bland annat Challe & Elli jobbar imorgon.. När dom är på bra humör så blir stämningen bra och då är det kul. Ni är bra, tjejer!


Natti, natti.

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards