Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Marlie - 10 juni 2009 18:14

En underbar dag. En jätte trevlig kväll. En perfekt studentdag.


Jätte, jätte fin var han, min bästa Jimmy. Känner verkligen hur mycket han faktiskt betyder, tycker om att han blivit "stor" och man verkligen kan prata och umgås med honom. Åldersskillnaden växer bort. Han är en bra människa. Han har en given plats i mitt hjärta. Jag är stolt över honom, stolt över att se honom i vit mössa och kostym. Fyfaan vad han är bra :)


Jag har aldrig sett så otroligt mycket folk på samma ställe, jag tyckte det var mycket folk när jag tog studenten men det var ingenting om man jämför. 500 elever som sprang ut, fina i vita mössor. Skrek för full hals och champangen i högsta hugg. Ingen dag är så rolig som ens studentdag. Jag kan bara, göra som Elisabeth när man ser årets studenter, le och vara så sjukt glad för dom här människorna. Jag minns vår studentdag som om det var igår. Åh, jag nästan ryser - herregud vad jag kan längta tillbaka, till en så sjukt lyckad dag :) Och jag hoppas, och tror att faktiskt Jimmy också var nöjd med sin.


En jätte trevlig studentmottagning bjöds det också på hemma hos familjen Hallberg, i Hässelby. God mat, god dricka, mycket trevligt och roligt sällskap, ett sällskap som ligger mig varmt om hjärtat och som varit väldigt saknat, det känns verkligen när man får träffa alla goda människor. Ser fram emot den här sommaren, då kommer man förhoppningsvis hinna se mer av dom.


Att lägga in bilder i bloggen är inte riktigt min starka sida, MEN i helgen ska jag försöka få iordning ett sommaralbum på Facebook, som ska uppdateras hela sommaren. Vad säger ni om det? Visst låter det bra? :) Det tycker jag!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards