Alla inlägg under augusti 2009

Av Marlie - 29 augusti 2009 00:47

jag hoppas för allt i världen att det inte är många som varit där jag är just nu..


när man varken kan sova eller äta, när man är både psykiskt och fysikts utmattad. kroppen orkar ingenting. själen är död.


inte många som förstår känslan av att inte kunna ta hand om sitt barn, för att man är totalt utslagen. på grund av att två människor inte kan uppföra sig, för att två människor är idioter och inte tänker på andra. jag trodde verkligen inte att jag kunde hata såhär mycket, men det kan jag och det rör mig inte i ryggen.


sveket är enormt!

Av Marlie - 27 augusti 2009 01:31

ögonen är ömma och svider. hjärtat är i miljoner biter och bara skriker. jag är öm över allt, både på in- och utsidan. jag kan inte äta, jag kan inte sova.


jag känner mig sjukt ensam och övergiven. riktigt sviken och illa behandlad.


min själ värker och är i total känslokaos. aldrig mått sämre, någonsin!



jag om någon har numera testat på falsk vänskap, och det är ett svek som inte är av denna värld.

men jag hoppas att någon är nöjd, och det värsta av allt - det tror jag!

Av Marlie - 26 augusti 2009 10:41

Nu bor det, äntligen, tre söta krukgubbar hemma hos oss. Än så länge står dom bara på bänken i köket, måste hitta lite hår till dom innan dom kan flytta till Sagas rum...


Jag lovar, Ida, bilder kommer så fort dom fått hår och funnit sig till rätta.

Av Marlie - 24 augusti 2009 21:17

Just nu orkar jag inte blogga!!

för tillfället känner jag mig som ett levande vrak. jag är alldeles för trött för att det ska vara möjligt. helt makalöst hur slut man kan vara i både kropp och knopp!


jag är full, av ungefär miljoner känslor.. inom mig råder det känslokaos på hög nivå. vet inte ríktigt hur jag ska komma på rätsida med allting. jag känner mig på något sätt nollställd inför det mesta, och har tappat bort mig - vad tycker och känner jag? var tog jag vägen? det är bristvara på marlie för tillfället, och det kommer det nog vara ett tag till. jag är låg.


jag är besviken, och en aning ledsen för allting, faktiskt. punkt.


jag saknar och älskar, och det gör ont! punkt.


Av Marlie - 22 augusti 2009 00:24

En morgon bestämde min underbara tjej att vi skulle äta frukost inne på hennes rum, var inte så mycket mer med det.. Hon åt lite, lekte lite, åt lite till och var jätte nöjd över att mamma satt och tittade på henne hela tiden..


Är det bara en mamma som kan älska sina barn när man lyckas ta såna här underbara bilder? :) ;)



Av Marlie - 21 augusti 2009 23:56

När Saga och jag är själva hemma blir jag en liten nattuggla, jag trivs att få sitta uppe för mig själv, tillsammans med lite musik och datorn.


Ikväll har jag varit bundis med styleroom.se , bluebox.se och myfirstroom.se


Jag inspiraras, drömmer och längtar.. Är full med ungerfär tusen härliga idéer för vårt hem - köket, sovrummet, hallen, ungarnas rum. Sagas rum skulle vi nog kunna fixa på en kväll om vi bara hade rätt pysselgrejer, vilket kommer inom en ganska snar framtid.


Jag är såld på väggord. Det finns några tomma väggar som bara väntar på några känslofulla ord.

Av Marlie - 21 augusti 2009 21:25

Jag vet inte i hur många år vi har pratat vuxenpoäng. Om vi bara kommit på tanken då, när vi började, så skulle vi skrivit ner och verkligen samlat dom, gjort en liten `tävling´ av dom. Vi hade skrattat gott tillsammans åt det idag, idag när båda mina flickor samlat en stor hög och sprungit ifrån mig!


Dom gör någonting, dom satsar, dom förverkligar sina drömmar! E är klar med sitt plugg och T har precis börjat. Ni är så oerhört duktiga, och vet ni? Jag är stolt över er! Ni är två av Sagas idoler och det kan ni få vara när hon blir stor också.


Finns det några såna stjärnor som Theres & Elisabeth? Nej, jag tror fan inte det! Ni är handligskraftiga mina damer.


Förhoppningsvis kommer jag ikapp, någongång i livet.. :) Ni är underbara och jag tror på er!


Om inte allt för lång tid kan ni vänta er varsitt telefonsamtal, med en stor fråga..


Jag älskar er!

Av Marlie - 21 augusti 2009 07:41

Egentligen är det inte konstigt att min blogg uppdateras flera gånger om dagen helt plötsligt.. Saga vaknade en sväng inatt och när jag äntligen fått henne att somna om så kom jag på mig själv med att ligga och tänka på vad jag ska blogga om imorgon, klockan var typ 00.30


Jag tycker om min blogg, det känns på något sätt som jag har lärt mig blogga.. :) Det är någon spärr som helst plösligt släppt och det bara flyter, visa dagar skulle jag kunna få ihop 7-8 inlägg, men jag lovar att bromsa mig!


Idag är det jobb som gäller, sen ikväll ska jag & Saga vara själva. Det är med blandade känslor som hon ska sova hos morfar, jag litar till 110 på både pappa och Marie, men det är klart att man oroar sig över hur det ska gå på natten.


Ikväll Mattias ska umgås med Markus & Micke, ha en riktig grabbkväll innan bröllopet. Jag lyckades äntligen hitta kläder till bröllopet igår, på Lindex i Enköping. En jätte fin vit tunika, ett par glansiga byxor och en jätte sött halsband, jag är nöjd!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards