Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Marlie - 14 oktober 2009 21:44

Idag orkar jag inte blogga, jag är trött. Riktigt trött. Sängen om en pytte stund, måste ladda ork och kraft för imorgon är det jobb som gäller.


Det här fökylningen spökar vidare och jag är riktigt trött på den, det börjar dessutom bli lite sämre igen. Och inte nog med det, den har satt sina spår på Saga. Hon har sagt hela eftermiddagen att hon är trött och fryser..


Hallen börjar ta form, och det känns jätte bra. Jag är SÅ nöjd, den är mycket ljusare och finare nu än vad den har varit innan. Imorgon ska vi göra det sista vi kan nu, sätta upp några krokar i höjd lagom för Saga och sätta upp två svarta tavellister. Ska försöka hinna med att börja på en ram som vi ska klä med tapet, för att dölja lite fula proppskåp, eluttag och grejer. Lite svårt att förklara men ni får se, tids nog.


Har fotat köksmöblerna och hallen idag men jag fick fel dator, Mattias tog min för att kunna jobba så jag har ingen jag kan ladda ur bilderna på.. Men imorgon hinner jag visa er lite bilder :)


Nu är det faktiskt sängen och sova som gäller, godnatt!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards