Alla inlägg den 30 november 2009

Av Marlie - 30 november 2009 22:52

Jag verkligen lever upp såhär års, det finns ingenting bättre än juletider! Jag älskar allt som hör julen till.

 

Idag har jag varit runt och shoppat lite julblommor och sen har jag & Saga gjort fint. Imorgonförmiddag ska jag städa undan här hemma och pynta färdigt.

 

Jag verkligen njuter när jag får gå här hemma och bara pynta, göra mysigt och bara vara. Jag trivs bra hemma, men under jul trivs jag ännu bättre! Jag har julkänslor redan, och jag njuter! 

 

Imorgon har jag tänkt att jag ska blogga med lite julpynts bilder :)

 

Av Marlie - 30 november 2009 22:32

... och hitta det man letar efter! När man inte letar finns det alltid massor med fina saker som man gärna skulle vilja köpa. MEN när man letar och faktiskt vill/behöver ha någonting så verkar det näst intill omöjligt! Varför då?


Är på jakt efter en avlångt ljusfat, vitt eller svart. Helst vitt, men känner att det snart inte spelar någon roll. Behöver ha ett till mina adventsljus, har fortfarande ingen eftersom ljusfat verkar ha försvunnit från jordens yta.


Är även på jakt efter röda kuddfodral/örngott för att kunna göra lite jul och mys i kökssoffan. Har inga krav på mått, men har ingen lust att lägga en mindre förmögenhet på det.


Sen vill vi ha en ljusslinga med små, små lampor att lägga i ljuslyktan med julgranskulor, den lär dock inte vara lika svår att få tag på, än så länge har vi bara kollat Ikea och Coop.


Finns tre mysigt butiker här i Bålsta som jag inte kollat på än, men ska försöka hinna med det imorgon, eller så får det blir på onsdag.


Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards