Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Marlie - 10 januari 2010 20:39

Jag är en helt vanlig mamma som älskar min dotter över allt annat på den här jorden. Hon är värd precis allt och jag skulle offra vad som helst för henne. Dom flesta föräldrar vet vad jag pratar om, dom vet hur jag känner och dom vet också hur små älskade ungar kan utmana tålamod på oss föräldrar.

 

Idag är en Dagar som dom här vill jag aldrig leva om, jag vill helst av allt bara glömma bort dom och imorgon när vi vaknar är allting helt och hållet tvärtom. Jag är världens sämsta mamma dom här dagarna. Jag har noll tålamod och ett alldeles för hett temperament. En sån här dag innehåller tjat och gnäll av en trotsig dotter. Det gnälls en hel del, tjatas efter ganska mycket och när vi säger nej så tjatas det ännu mer. När hennes starka vilja inte går igenom piper hon så våra öron helst av allt bara skulle vilja trilla av. Hon testar för det mesta en eller två gånger för mycket och jag blir arg, irriterad, ledsen och totalt vansinnig.

 

För att säga det rakt ut - Jag orkar inte. Den här lilla flickan sugen verkligen allt ur sin mamma.

 

Men jag och ni ska inte glömma, hon är verkligen det absolut finaste som finns i mitt liv. Det är kärlek på riktigt och jag skulle inte byta henne mot något eller någon.

Av Marlie - 10 januari 2010 14:39

Imorse gav jag mig själv ett erbjudande, nämligen att göra ingenting idag. Jag tackade glatt ja tack och började njuta av dagen. Och jag har verkligen lyckats med det om plocka bort julen, storstäda och storhandla är ingenting.


Annars kapejsade hela dagen!



Nu åker vi till Willys för att fylla på kyl & frys!





Av Marlie - 10 januari 2010 13:38

 

 

En tår, flera tårar och två våta kinder ...

 

 

 

kärlek & hat.

lycka & sorg.

Av Marlie - 10 januari 2010 09:39

Godmorgon förkylning.

Allmänt grötigt i huvudet, oförskämt snorig och genomfrusen. Tack för den!


Göra ingenting idag? Ja tack!



Frukosttajm!

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards