Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Marlie - 26 februari 2010 22:53

Jag är dålig, jag vet. Jag lovade en uppdatering igår kväll men det gick inge vidare.. Kom hem från jobbet igår med den värsta huvudvärk jag någonsin haft, härdade ut tills Saga hade somnat, men sen gick det inte längre. Tog några värktabletter och gick och la mig i sängen, och om hela sanningen ska fram så grät jag som ett barn för att jag hade så ont i huvudet, lyckades till slut somna och vaknade imorse betydligt bättre, men fortfarande inte bra.


Det jag hur som helst skulle berätta igår kväll var att jag har sagt upp från mig Mc Donalds, den 25e mars jobbar jag sista dagen uppe på bygget och det är faktiskt med lite blandade känslor. Det finns verkligen några på det där stället som jag kommer sakna! Men det är tur att det inte är så långt bort, jag kommer hälsa på :) Nu blir det till att plocka många karameller istället.


Nej, nu tänker jag tacka för mig.. Dags att sova, imorgon är det jobb för sjätte dagen i rad. Godnatt Sverige!

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards