Alla inlägg den 19 september 2010

Av Marlie - 19 september 2010 21:43

.. som betyder mer än ord kan beskriva. Det här är en vän jag aldrig någonsin skulle kunna förlora och under en kort tid har det varit precis som om att någon hade placerat Kinesiska muren mellan oss, och det är fan inte okej. Det har hänt en gång nu, och aldrig igen. Aldrig, aldrig, aldrig!


Nu undrar säkert många vad som kan komma imellan två väldigt nära vänner och det krävs egentligen ingening för att det ska bli tokig.


Jag fattade ett beslut i mitt liv, som hon inte bara gillade och jag visste precis vad hon tyckte och tänkte om det och det gjorde mig rädd. Jag blev rädd för att berätta hela sanningen för henne. Det är så galet fel! Jag tycker om att hon alltid säger sanningen om hur hon tänker och tycker, men den här gången vågade jag inte fejsa det. Många skulle nog kalla det fegt, och såhär i efterhand gör jag också det.


Och under den här tiden har min fina vän haft det allt annat än bra, det har varit en väldigt tung och jobbig tid för henne och jag känner imellan åt att jag inte gjort tillräckligt. Jag känner inte att jag funnits där så mycket som hon behövde.Men jag tror att vi har lyckats ta igen det mesta sista dagarna och det känns bra.


Aldrig igen!


En sak som är väldigt klar - jag saknar henne!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards