Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Marlie - 23 januari 2011 20:46

Det här är kärlek på riktigt, min dotter tycker SÅ mycket om sin Tesan och jag blir så varm i hjärtat av se dom här två personen tillsammans. Jag är glad att min dotter har en vuxen person i sin närhet som hon avgudar så mycket och som hon ser upp till. Jag kan bara säga TACK till min barndomsvän Theres för det här.


Vi älskar dig.




      


Av Marlie - 23 januari 2011 20:34

Världens största och världens bästa tack till alla underbara nära & kära som gjort min dag så sjukt bra. Jag är mer än jätte nöjd med min födelsedag och känner att den blev oförskämt bra för att bara fylla 24 år. 


Jag har fått så fina presenter och flera underbara blommor! 


Jag har bland annat fått mina snygga vaser från Plantagen, ett nytt perfekt objektiv och ett stativ, en jätte bra skotork till alla blöta skor, presentkort lite här och där, pengar, böcker av olika slag och annat smått & gott :) 


Ett litet extra tack till min underbara man & min alldeles perfekta lilla flicka, utan er vid min sida hade det varit ett stort tomt hål idag. Tack för att ni älskar mig och för att ni är mina :) 

Av Marlie - 23 januari 2011 20:29

Imorse gav jag mig själv en present, jag ställde mig på vågen. Den visade att jag gått ner 3,2 kg sedan den 11 januari - grattis till mig själv på födelsedagen! :)


Bestämde för flera dagar sedan att jag skulle chocka min kropp idag och det har jag lyckats bra med och imorgon är det vardag och allvar igen. Heja mig :)

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards