Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Marlie - 7 februari 2011 21:30

I fredags satt jag på jobbet och sa till June att jag var sugen på att göra någoting nytt med mitt hår.. Jag suckade lite över att jag var less på det gamla vanliga.. 


Så i lördags fick jag ett ryck - jag skulle ha lugg, på en gång! Jag & Veronika hade fått i några drinkar, var partyklädda och halvsminkade när vi springer över snövallarna hem till henne för att klippa lugg på mig innan vi drog på Rilles :) Jag är SÅ NÖJD! :) 



Bildbevis


      

Av Marlie - 7 februari 2011 21:16

I lördags var det min och Veronikas kväll, igen! :) Fast den här gången var det en spontan-grej men vad gör det? Med Vonkan har jag alltid roligt! 


Jag kände efter jobbet i lördags att jag var en smula partysugen och Veronika nappade ju självklart på en gång och efter lite övertalning från hennes sida vad vi på gång.. Dator, alkohol, kläder & smink till en förbannelse i vårt badrum gjorde oss i form för en kväll på Rilles! Vi övervägde länge & väl ifall vi skulle dra på Garbo men jag ångrar mig inte en sekund att vi blev hemma i lilla Bålsta. :) Vi mötte upp Bengan och hennes syrra på Rilles och sen dök Stefan upp, och vi träffade en hel del andra välbekanta ansikten också.. :) Många brukar gnälla på Rilles och lilla Bålsta men inte jag för våra partykvällar på Rilles är alltid lyckade! :) Och jag måste ju tillägga, det är få som festar så bra som jag, Vonkan & Bengan ;D 


Jag är redan ruggigt partysugen igen och längtar tills vi får dansa loss nästa gång :) Men, påminn mig dåå... Inte så mycket sprit! ;)

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards