Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Marlie - 16 februari 2011 21:48





För inte alls länge sedan hittade jag en blogg om Malin som vill komma i form. Jag gillar den! Den är enkel, lättläst och ärlig. Utan att jag vet om det så tror jag att hennes blogg pressar och peppar mig, hon visar mig att det går.. Hon visar att vill man så kan man, hon presenterar mat och annat härligt :)



Läs om Malin här - Malin i Form



Det är ingen blogg men den här sidan bjuder på massor ändå, jag gillar den! Den inspirerar mig. För första gången i hela mitt liv tycker jag om att gå ner i vikt..


Shape Me Up




  

Av Marlie - 16 februari 2011 21:28

 

 

allevo vs. pizza ?

 

 

Jag skulle starta med Allevo idag men imorse hittade jag inte min shake och vid lunchtid började Linda på jobbet prata om en stor, sliskig pizza och jag föll pladask för tanken.. Jag stack och hämtade lunch och sen moffa vi i oss varsin pizza med sallad och sås och självklart fanta.. En perfekt lunch på Bålsta Byggvaror! Resterna gav vi till chefen, och det är en av sakerna jag älskar med mitt jobb - alla är så enkla och mänskliga :) 

 

När man ser det såhär så ser Allevo ganska trevligt och nästan gott ut.. men jag lovar, idag smakade pizzan såå mycket bättre :D 

 

     

 

  

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards