Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Marlie - 25 februari 2011 19:11

Min mamma ringde nyss för att berätta att vi fått tid för Sagas operation.. Och det bara knöt sig i hela mig! Jag är inte alls så kaxig längre faktiskt, så fort jag tänker på att dom ska söva henne så känner jag hur tårarna vill krypa ner för mina kinder. 


JAG VET, allt kommer gå bra och hon kommer klara det super bra.. Men jag känner mig ändå nervös och det har flyttat in en liten klump o min mage!


Den 9mars kl 07.15 ska vi infinna oss på Akis för då ska det tydligen hända. Jag är glad att det är snart! 


Mitt älskade barn..

Av Marlie - 25 februari 2011 18:58

Nu tycker jag det är länge sedan jag gjorde illa tummen och jag känner att den borde vara helt läkt och må bra nu. Jag är trött på att inte riktigt kunna använda vänter hand som man ska, kan inte bära med den som vanligt folk och får ont när vi tränar. 


Samtidigt som jag bara vill blåsa bort det knäppa så har jag lärt mig leva med det, och jag har på känn att jag kommer få drass med den här tummen ett bra tag till.


Hur som helst, det är jag som är tummen! Det kan ingen ta ifrån mig :)

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards