Alla inlägg den 19 april 2011

Av Marlie - 19 april 2011 13:08

Herrejösses vad min shoppinglust bara skriker just nu! :)


Jag vill ha nya snygga jeans, några balla klänningar och massa skor med & utan klack! :) Jag har i alla år haft en riktigt stor kärlek till skor och på våren blommar den ut lite extra, om inte kontot skrek nej skulle jag kunna shoppa 10 par nya skor nu på en gång!


Imorgon ska jag och två av mina absolut bästa ta en tripp till Kista efter jobbet och shoppa loss en smula, men jag har fuskat lite idag och klickat hem lite kläder och skor. Här här lite av det jag har beställt hem.. :)

Toppen som är turkos har jag beställt i svart.



   

      

Av Marlie - 19 april 2011 12:53

Det är en konst att kunna trixa ihop ett heltidsarbete med att vara mamma. Det här är någonting som många, väldigt många pusslar ihop sju dagar i veckan, året om. Jag är fullt beroende av människorna runt omkring mig, utan dom skulle jag inte ha en chans att få ihop en vardag. Jag är otroligt glad att jag har så många i min närhet som är beredda att ställa upp och jag blir varm i hela hjärtat när jag tänker på hur många som är med min dotter för att dom vill och för att dom älskar henne så mycket. Hur får dom utan familj, släkt och vänner ihop det? Det är för mig en gåta och jag blir stum bara jag tänker på det.


Någonting som är riktigt svårt är när ens barn är sjuka. Jag blir stressad när Saga blir sjuk för att jag måste vara hemma från jobbet, jag får dåligt samvete mot jobbet som blir en man kort och jag får ännu sämre samvete mot Saga för att jag inte kan slappna av och för att jag inte kan känna att jag behövs mer hemma än på jobbet. Jag är så skruvad i mitt tankesätt imellanåt så jag blir trött på mig själv!


Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards