Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Marlie - 7 maj 2011 18:03

Innan jag visste ordet av hade en vecka gått och Saga är hos sin pappa igen..


Jag älskar min dotter massa mycket och längtar efter henne när hon inte är med mig men jag ljuger om jag säger att jag inte gillar min tid. Mitt ego jag uppskattar egen tid till tusen och jag laddar batterierna som mamma och som Marlie. Allt går hand i hand, när jag får en stund för mig själv så blir jag en bättre mamma. Jag hade en dröm om att få ge min dotter det jag aldrig fick, jag drömde om att ha en kärnfamilj, jag ville att mina barn skulle få växa upp med mamma och pappa under samma tak.. Tyvärr kunde jag inte ge min dotter det men jag älskar henne minst lika mycket för det. Att vara den mest perfekta föräldern dygnet runt, sju dagar i veckan året runt är inte bara enkelt men jag känner att jag lyckas med att vara den absolut bästa mamman till min dotter varannan vecka, för därimellan får jag utrymme till annat. Jag laddar och längtar så mycket mina barnlediga veckor så när Saga väl kommer vill jag vara mamma dygnet runt.

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards