Alla inlägg under juli 2011

Av Marlie - 27 juli 2011 21:33

Vet ni vad? Imorgon smäller det! :) Jag flyttar hemifrån, igen.. :)


Imorgon börjar jag och Saga vårt liv som mor & dotter i vår egna lilla lägenhet. Jag längtar och ser fram emot det så väldigt mycket. Nu är det vår tid och vi inviger det med semester :)


<3

Av Marlie - 7 juli 2011 20:39

Imorgon är det äntligen fredag igen, den här veckan har känts både lång och tung. Sista två dagarna har längtan efter semester slagit till ordenligt och jag önskar den var nu på en gång, samtidigt som jag kommer njuta jätte mycket av att ha sen semester när många har börjat jobba igen.


Den här helgen är det kvalitetstid med min dotter som gäller! Det behöver vi, vi behöver ladda lite för sen har hon semester med sin pappa en vecka, sen ska hon vara sin morfar ute på landet en vecka och sen ska min skrutt få åka till Grekland med sin pappa. Med andra ord - jag kommer se henne en natt per helg dom tre kommande veckorna och det känns lite sådär! Men när hon kliver av planet söndagen den sista är hon min igen, då är det mamma & Saga semester som gäller, i två hela veckor! :) Det ser vi fram emot! <3


Det är tre veckor kvar till det är trippel lycka - Saga, semester & lägenhet! Wiie! :D

Av Marlie - 4 juli 2011 21:49

Det här lyckades jag klicka hem idag tillsammans med mina elektronik grejer och jag känner redan hur kilona bara rasar. Det är toppen att köpa snygga & fiffiga träningsgrejer, det känns som om att det är halva grejen liksom! Eller?



   


Nu finns det inga ursäkter längre, snart är det bara stega fram kunligt samtidigt som musiken flödar!

.

Av Marlie - 4 juli 2011 21:41



- Dumma tåg från Göteborg som inte stannar i Bålsta!


- Blocket-säljare som inte svarar! 


- Vidriga tvestjärtar!

Av Marlie - 3 juli 2011 21:24

.. har stormat mitt liv ! <3 Han heter Noah och är så pytteliten så man blir alldeles kurrig i hela kroppen. Kärlek!


 

Av Marlie - 3 juli 2011 21:01

Vi vaknade som många andra till en ganska grå och blåsig söndag imorse och vad passar då? Jo en tripp till Barkarby och allt vad det innebär tillsammans med Veronika.


Jag kände mig så sugen på att bara få snurra runt lite grann på Chilli och Ikea och längta ännu lite mer efter min lägenhet. Om mindre än en månad så flyttar jag och Saga till vårt. Vi ska bygga upp eget litet hem och jag är ganska färdig i huvudet redan, och det kommer bli kanon! Nu behöver bara juli månad springa fram så jag får nycklarna och semester. Underbart kombination!


Jag längtar så mycket efter mitt & Sagas egna lilla krypin. Där det kommer vara jag och fina dotter eller jag och mitt ego. Lovely!


Imorgon drar jag på mig shoppningsbyxorna och ska klicka hem lite allt möjligt, bland annat en efterlängtad dockningshögtalare till min fina telefon och lite annan elektronik. Det ena roligare än det andra. Det kliar redan i fingarar för att få slita upp paketen, men det får vackert vänta ända tills jag flyttat. Pust!


Vad hade jag gjort utan vännerna och familjen i dom här lägerna? Att dom bara orkar ställa upp mig och alla mina vändningar gång på gång. Det är inte många som lyckats trycka in så många flyttar på så kort tid och herregud vad jag uppskattar er, mest & alltid! Kärlek!

Av Marlie - 3 juli 2011 20:49

Vart tar tiden vägen? Vart tar jag vägen? Var är jag?


Det är tredje juli och livet bjuder just nu på goda vänner, en snäll dotter, en mycket underbar familj och många kvällar fulla med kvalitetstid på olika altaner. Det bjuds ofta på hjärtliga skratt som ger träningsvärk i magen och kinderna, något gott i glasen och ibland smarrigheter att tugga i sig. Jag var redan lyckligt lottad som har så snälla och roliga vänner - men några dagar i lekparken och många vinkvällar senare så har bägaren fyllts på ännu mer. Jag har träffat en ny person som tillför väldigt mycket i mitt liv - hon skrattar och gråter med mig. Hon ställer alltid upp på alla som behöver, hon har en personlighet som bara går att älska. Hon är oerhört enkel att umgås med, det är aldrig några konstigheter. Vi har alltid roligt tillsammans, vi pratar om allt och är sällan seriösare än nödvändigt. Hon ingår lätt i mina bästa!



Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards