Alla inlägg den 25 april 2011

Av Marlie - 25 april 2011 22:39

Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig känslan av att förlora en förälder. Jag vägrar tänka tanken, jag vågar inte tro hur det kan kännas. Jag vet hur ont jag hade i hela mitt hjärta den dagen min farfar gick bort.. Mer ont än så vill jag aldrig någonsin få!

 

Men naturen har sin gång och dom flesta förlorar sina föräldrar. Min mamma har gjort det, min pappa har gjort det. Och nu har en annan nära vuxen till mig förlorat sin mamma. En rar liten mamma som blev sjuk, och det small det till och hon vart riktigt dålig fort.. För några dagar sedan fick hon somna för gott och eftersom läkarna hade sagt att det inte skulle vända så säger jag tack och lov för att det äntligen hände. Ingen ska behöva ha det så som hon hade sista tiden, jag tycker det är läskigt egoistiskt att önska sig att sina sjuka anhöriga hänger kvar en liten stund till bara för sin egen skull..

 

 

Vi ses i Nangijala.

Av Marlie - 25 april 2011 21:36

Jag har haft en oförskämt bra påsk. Jag har gillar varje dag och varje stund.


Jag har ätit massor av god mat men bara ett ägg!

Jag har druckit några droppar för mycket av alkoholhaltiga drycker!

Jag har umgåtts med underbara människor!
Jag har haft sovmorgon!

Jag har legat uppe halva nätterna och snackat skit med kompisar!

Jag har målat naglarna tre gånger!

Jag har gått i morgonrock fram till halv fyra på eftermiddagen!

Jag har påbörjat årets snygga solbränna!


Jag har saknat min dotter så hjärtat nästan värker!

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards