Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Marlie - 15 augusti 2009 23:00

Alldeles, alldeles snart ska jag få krypa ner i min säng och blunda.. Längtar efter det några timmar nu, är totalt slut..


.. efter en heldag för Camilla. Idag har vi hippat vår underbara Camilla. En helmysig dag! Tack alla för en trevlig dag med lagom av det mesta. Tur med vädret hade vi också :)


Imorgon är det jobb som gäller, det är tur att det bara är några få timmar. Just nu orkar jag knappt något, jag vet att jag gnällt en del i dom sista inläggen men jag känner att jag skulle kunna gnälla ännu mer för det var länge sen jag mådde såhär.. Ligger hellre dödssjuk några dagar så är det bra sen, än att ha det såhär segt och långdragit!


Nu skriker både kropp och huvud att det är dags att sova, godnatt.

Av Marlie - 15 augusti 2009 08:32

Nu tycker jag inte att det här är roligt längre, jag känner mig inte frisk. Känner mig risig mest hela tiden - ont i magen, trött och allmänt sänkt, noll ork till saker, ont i halsen och ganska tjock i näsan. Nu vill jag bara vara frisk!!!


Saga har aldrig haft napp och ibland har jag svurit över det, men sedan ungefär en månad tillbaka har hon napp med jämna mellanrum.. Inatt när hon vaknade bad hon om nappen och det sved faktiskt till i hjärtat! Hon söker lite tröst och trygghet och ber om en jäkla plastbit, hur bra känns det egentligen? Min stora lilla plutt :)


Idag är det sol, det gör ju inte så mycket :) Skönt med bra väder, det är så mycket roligare att klä sig då!


Ha en fin dag idag allihop, det ska vi ha!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards