Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Marlie - 19 augusti 2009 13:50

När jag fick ditt sms imorse började jag nästan gråta, så glad blev jag. Jag bli så varm i hjärtat av att du finns i mitt, och vårt liv.


Din tanke är så fin, och jag känner mig inte ett dugg pressad, känner mig bara otroligt glad att just jag har en sån underbar människa i min närhet! Men, du behöver inte skämma bort mig, jag lovar ;) :)


Jag älskar dig, Nettan!

Av Marlie - 19 augusti 2009 13:03

Att rensa och sortera bland gamla grejer är livsfarligt.. Nu har jag ju massor jag behöver göra mig av med, en hel del grejer som lämpar sig på Tradera och några få grejer som hör bäst hemma på Blocket.


Förut var Tradera det absolut roligaste, jag tyckte det var hur kul som helst att sälja grejer .... Men var hittade jag orken och lusten? Jag kan lova att den finns inte just nu.. Men ikväll, då jäklar!


Vi behöver ett förråd egentligen! Det är fan en konst att leva utan.


Helt ärligt, jag vill flytta! Till ett lagom stort och lagom nytt hus. Den stora frågan är bara var det här huset ska ligga? När man köper hus så köper man för att bo, inte för att sälja. Och det är dumt att köpa innan man vet var man vill bo.

Av Marlie - 19 augusti 2009 09:54

Jag städar, fixar och rensar under sängen och vad fan händer - dammsugarn går sönder!!


SUCK, upp till Violvägen och låna mammas, så nu kan jag förhoppningsvis städa färdigt!


Jag har ingen lust, varför just den här månaden? Tre extra räkningar och så behövde vi helt plöstligt köpa ny dammsugare också. SUCK! Nu ska jag hitta en bra dammsugare till ett mittimellan pris, går det? Det återstår att se!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards