Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Marlie - 16 augusti 2009 19:25



Kärleksmums är bland det godaste som finns och idag är jag oerhört sugen på en lagom ljummen kantbit och ett glas med kall mjölk till.



Egentligen kanske det är tur i oturen att det inte finns något smör hemma, och idag känns det väldigt långt till affären.



Av Marlie - 16 augusti 2009 17:28

Nu är sommarlovet helt slut, imorgon börjar allvaret för Saga igen.. Hon ska iväg och leka en stund på nya Humlan. Vi får se hur länge det blir, hon ska äta lunch och sova middag hemma med mig. Hon är inte helt färdig med sitt sommarlov känns det som men tror det blir bra när hon väl är på plats imorgon!


Den här helgen har `familjetid´ inte funnits på världskartan.. Känns lite tungt nu när en full arbetsvecka väntar. Men vi har haft en bra helg iaf, med mycket trevligheter. Men ikväll blir det en Wallander och lite kvalitetsmys med älskling.


Jag förstår inte hur vi ska få det att gå ihop efter den 14 september.. Vem sjutton ska lämna och hämta vår skrutt för att hennes dagar inte ska bli galet långa? Mattias har ju fått nytt jobb, och med det följde nya arbetstider som inte direkt är underbara. Och mitt schema kan ju komma och se ut hur som helst. Herregud, hur ska den här höstan se ut för Saga? Hon är 2 år och jag bara total VÄGRAR att ha 7-16 tider på henne.


Nu ropar Saga efter uppmärkssamhet och kiwi.

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards