Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

ja, sånt här gör ont

Av Marlie - 27 augusti 2009 01:31

ögonen är ömma och svider. hjärtat är i miljoner biter och bara skriker. jag är öm över allt, både på in- och utsidan. jag kan inte äta, jag kan inte sova.


jag känner mig sjukt ensam och övergiven. riktigt sviken och illa behandlad.


min själ värker och är i total känslokaos. aldrig mått sämre, någonsin!



jag om någon har numera testat på falsk vänskap, och det är ett svek som inte är av denna värld.

men jag hoppas att någon är nöjd, och det värsta av allt - det tror jag!

 
 
Nettan

Nettan

27 augusti 2009 07:39

Älskade, fantastiska Marlie, det var lättare när du var liten och det räckte att blåsa på den onda. Jag hoppas du tillåter dig att vara ledsen och sörja sveket! Och sen så kommer du resa dig starkare ur det här - och bli en ännu bättre Marlie! Älskar dig mest! Massor med varmaste kramar!

http://tankerummet.blogg.se

 
Ingen bild

mormor

27 augusti 2009 07:46

Älskar dig Puss&Kram
Man skall aldrig ha enegitjuvar i sin närhet dom suger för mycket :-))

 
veronika

veronika

27 augusti 2009 08:16

Inte kul om man blir sviken än mindre av en vän,vi finns för dig, vi som inte sviker, din familj ställer upp i vått och tort!!!puss

http://frulandstrom.blogg.se

 
Ingen bild

maria

27 augusti 2009 20:27

tänker på dig gumman ! du vet vart jag finns o mitt hem står öppet för dig !! Jag älskar dej vännen

 
Ida

Ida

27 augusti 2009 20:36

Fina Marlie, hoppas allt det onda försvinner. Låt det vara kvar så länge det behövs men jag hoppas innerligt att det vill lämna dig ifred för du förtjänar inte smärtan du beskriver och låt ingen få dig att tro det heller!

Kram!

http://lifeisfordummies.blogg.se

 
Ingen bild

Bethan

27 augusti 2009 22:20

Jag älskar dig Marlie! Jag är aldrig längre än ett samtal bort. Du ska veta hur mycket jag tänker på dig! Man får vara ledsen hjärtat. Se till att ta hand om dig gumman! Du är stark, starkare än du tror! Jag hjärtar dig!

 
Ingen bild

Mamma

27 augusti 2009 22:52

Hjärtat mitt! Klart jag hjälper dig! Det vet du! Du är bäst Marlie, glöm aldrig det! Saga har det bra hos oss! Älskar dig mest !

 
Nettan

Nettan

28 augusti 2009 12:48

Och jag hjärtar dig, som fan! :) ge dig själv en stor värmande kram från mig! Puss!

http://tankerummet.blogg.se

 
Ingen bild

Milla

28 augusti 2009 21:42

Jag hoppas att du snart mår bättre vännen.
Många kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards